onsdag den 5. oktober 2011

DIY julegave kaffebeholder med kors

Jeg elsker at være kreativ og bruge min fantasi og mine hænder.

Her er en julegave man selv kan lave. Kaffebønner på glas med kors = Bønner på glas ;o)


Sådan ser det færdige resultat ud.


Jeg startede med at lime nogle store træperler på låget, så det blev bygget op i højden

Derefter fyldte jeg hullerne ud med majs

Siderne limede jeg nodepapir og derefter majskorn... korset var ikke planlagt på forhånd... 

Så malede jeg næsten det hele med hvid maling

De steder uden dekoration, blev kun delvist malet

Nodepapiret kunne have været i et stykke

men jeg valgte at rive nodepapiret i mindre stykker og derefter lime dem på

samlingerne mellem nodestykkerne, dekorerede jeg med limpistol

Til allersidst tog jeg en svamp og dyppede i guld maling og gned svampen hen over ... lækker effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar