mandag den 8. december 2014

Hvordan bruges gratis blomst og TAG download

Sådan her har jeg brugt en blomst og et tag fra forrige indlæg med navnet "Gratis print jule blomster kort og tag's"


Først printede jeg 9 blomster og et par tag's. Derefter klippede jeg alle delene ud.

En stor del af julegaverne i år består af bøger jeg selv har lavet med te indfarvet papir. 
Her har jeg limet et tag på en ellers helt tom og ikke the indfarvet side. 

Klippede 3 kort ud i passende størrelse og limede en blomst i toppen af hver og vupti nye tag's.

Et par te farvede side i bogen, pyntet med blomster.

Flere blomster på te indfarvet sider i min hjemmelavede bog.


Her har jeg tilføjet lidt karryfarve på et tag, så det passede ind i farverne på siden.

Ku' du tænke dig at se hele bogen?
Så skriv en kommentar herunder...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar